***************

Litt informasjon før oppstart av årets sesong

Så snart påska er over, finner vi frem kompass og O-skoa og gjør oss klare for ny sesong med mange fine bedrifts o-løp.

[ezcol_1half]
[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]
[/ezcol_1half_end] [ezcol_1half]Til arrangørene[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]Fra årsmøtet 2018[/ezcol_1half_end] [ezcol_1half]
[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]

[/ezcol_1half_end]

[ezcol_1half]

• Skjema for å legge informasjon om ditt løp, fylles ut og det vil bli publisert av administrator på websiden. Legges inn på denne siden
• Påmeldt, men ikke møtt opp:
Deltakere som har meldt seg på et løp skal betale vanlig startkontingent til arrangør.
Oversikt over ikke betalt meldes inn på eget skjema. Fyll ut her.
• I tillegg oppfordrer vi til startordning FRI start på arrangementene.[/ezcol_1half] [ezcol_1half_end]

Det ble besluttet noen endringer på årsmøtet som trer i kraft denne sesongen:
• Det blir 2 løyper i 1,5km, en for herrer og en for damer. Viktig at alle arrangører merker seg dette
• Det brukes mye penger til premier, i år kan du selv velge om du vil donere din andel av premie til rekruttarbeid i Mjøs-O, eller om du vil ha premie som tidligere. Dette krysses av ved påmelding på løp. Har du krysset av for dette for ett eller flere løp, anses det som at du ønsker å støtte rekruttarbeidet
• Påmelding: Skal primært foregå på web-siden til bedrifts Orienteringen. På første løp vil alle som ikke er påmeldt på web anses som etteranmeldte

Referat fra Årsmøtet 2018 finner du på denne linken.[/ezcol_1half_end]


Det er anskaffet en hjertestarter før sesongen. Denne tas med til løpene hver gang sammen med tidtakerutstyret.

Arve Hagen ble valgt på årsmøtet til å representere O-utvalget for perioden 2022-2023


 

Arrangementer